- Ujistěte se, že máte počítač správně zapojen nebo danou chybu
nezpůsobuje některý z nainstalovaných programů.
- Přečtěte si pozorně záruční list počítače a určete, zda Váš
servisní požadavek odpovídá záručním podmínkám počítače.
- Pokud si nejste jisti závadou, kontaktujte prosím servisní
centrum: e-mailem : kontaktujte nás, telefonem: +420 603 462 276.
- Podrobně písemně popište projevovanou závadu Vašeho počítače s
uvedením Vašich kontaktních údajů (jméno, adresa, telefon, e-mail,
atd..)
- Pokud máte do počítače nastavená přístupová hesla (BIOS,
Windows, Linux a pod.), napište tato hesla do protokolu společně se závadou.
- Počítač (bez monitoru), všechny manuály, všechna CD, popis
závady a záruční list počítače BARBONE pečlivě zabalte do původního
obalu. Záruční servis lze uplatnit jen na počítač, který je
kompletní dle nákupního dodacího listu (tj. včetně pevného disku,
atd..).
|